ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ.
Η Π.Ε.Σ.ΕΚ σε έχει ΑΝΑΓΚΗ και την έχεις ΑΝΑΓΚΗ. Από την πενιχρή σύνταξή σου ενίσχυσε την Ένωση. Γράψου στο σωματείο και ενημέρωσε και άλλους για την λειτουργία του. Κατέβασε την Αίτηση εγγραφής και ενημέρωσε μας με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

menu

.

Print Friendly and PDF

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΜΤΠΥ



                       ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


ΔΕΥΤΕΡΑ,   17/10 ,   ΏΡΑ   10.30 ,  έχουμε  κλείσει  ραντεβού ως     Δ.Σ της Π.Ε.Σ.ΕΚ     με   τον     Πρόεδρο    του ΜΤΠΥ  .

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΕΚΤΟΣ ΔΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν ίδρωνε το αυτί του Αντιπροέδρου του ΜΤΠΥ και μέλους του ΔΣ της ΠΕΣΕΚ, θα είχε παραιτηθεί την ίδια μέρα που διορίστηκε ως κυβερνητικό στέλεχος στο ΜΤΠΥ. Το ότι μέχρι σήμερα δεν παραιτείται, από ευθιξία δεν γίνεται λόγος, γιατί δεν υπάρχει.Δυστυχώς οι κυβερνητικές θέσεις έχουν αίγλη και ο συνδικαλισμός χρησιμοποιείται για κατάληψη κυβερνητικών θέσεων και μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση χωρίς να παραιτηθεί από τη συνδικαλιστική του θέση. Η Γ.Σ πήρε απόφαση να τον καλέσει να παραιτηθεί. αλλά δεν πρόκειται. Και εγώ που πάντα έλεγα στο σχολείο μου ότι οι αριστεροί συνδικαλιστές έχουν ήθος και αυτούς να ψηφίζουν και μάλωνα με τη δεξιά διευθύντριά μου; με τι μούτρα θα πάω στο σχολείο μου, αν έχει πληροφορηθεί το γεγονός. Θα μου πει όλοι ίδιοι είναι και εγώ θα καταπιώ τη γλώσσα μου. ΥΓ. 1. Αν μου επιτρέπεται είναι ευθύνη του προεδρείου για το καλό κλίμα στη Γ.Σ. Δεν μπορεί να μπαίνει σε συζήτηση πρόταση να κάνει το Δ.Σ απεργία πείνας. Για να συγκινηθεί ο Φίλης ή ο Τσίπρας που έκοψε το ΕΚΑΣ από τη μάνα μου που παίρνει 327 σύνταξη του ΙΚΑ; Αυτός είναι συνδικαλισμός της πεντάρας. Δεν ανατρέπεται η πολιτική αυτή της ΕΕ ,όπως λέτε. Δεν μπορεί μια Γ.Σ να ψηφίζει περί όνου σκιάς. 2. Δεν είναι πρέπον ή μάλλον ανήκουστο να δέχεται συναδέλφισσα επίθεση, γιατί θέλει να δουλέψει. Κανείς δεν ξέρει τι ανάγκες έχει. Επίσης πρέπει η κυβέρνηση που ωθεί τους συνταξιούχους να αναζητούν δουλειά να ντρέπεται και όχι η συναδέλφισσα. Εγώ ήρθα και για ενημέρωση και δεν είναι κακό να λύνονται κάποιες απορίες. Γιατί τέτοια εμπάθεια από μερικούς ή μάλλον μερικές. Συνάδελφος που πιστεύει ότι με τέτοια μυαλά θα μείνουμε χωρίς σύνταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συναδελφοι . Αν εγινε η συνάντηση ενημερωστε μας για το τι σας ειπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή